Kızlar 12 nci haftamdayım önceden sürekli uykum gelirdi aralıksız uyurdum şimdi işte geceleri beş kere biran da uykudan kalkıyorum sonra tekrar yatıyorum ama sıkıntı oluyor uykumu alamıyorum sanki bebeğim beni kaldırıyor gibi daha erken değil mi bunlar için önceden birde yüz üstü yatardım hep şimdi sağıma yada soluma yatıyorum acaba bumu sebeb benim gibi olan var mı🙂