Kızlar ben ayın 4 ünde evde yaptıgım tahlille hamile oldugumu ögrendim ve sürekli HADİ DOKTORA GİT HEMEN DOKTORA GİT BELKİ SAGLIKLI DEGİL. Baskısı altındayım 😆
Şimdi benim mantıgım şu bugun gidip kan versem kan sonucumda da görsem ultrasonla görünemeyecek kadar küçük halaaa hali hazırda bir evladım var kızımın bi düzeni var 7.8. Haftaya kadar sürekli git gel yapmak istemiyorum yok kalbi attı mı yok dış gebelik mi diye düşünmek de istemiyorum ki böyle bi durumda ben zaten ya regl olurum ya da 7. 8. Haftada ögrenirim.
Şimdi sorum şu bi problem varsa bunun önüne 4. Haftada geçebilir miyim yoksa geçemez miyim? Yani doktora gitsem ve sıkıntı varsa önlem alabilir miyim bu haftalarda