Arkadaşlar merhaba ben Kasım’da hamilelik oldu Aralık’ta boş gebelikten kürtaj oldum şimdi tekrar olsun istiyorum bu ay femera kullandım 15 gün kontrol gittim sağda 13 solda 9 mm yumurta olmuş pazartesi kontrol var büyür mü bilmiyorum âdet olunca bal çörek otu karışımı alıp kullanmak istiyorum faydasını gören var mı yada güvenilir nereden alabilirim aktarda vardır ama güvenilir yer olsun istiyorum