asafmom-22 bende perinatolojiye randevu aldım ama her rendevuya detaylı utrasyon yapılmamaktadır diyor benim kadın doğum sevk etmişti daha küçük olduğu için 22 haftada randevu al dedi hastane vermiyor randevuyla çalışıyoruz dediler ben randevu aldım ama yine detaylı utrasyona bakılmamaktadır diyor bakalım yine gidip şansımızı deneyecez inşallah bakarlar insaflı bi doktora denk geliriz umarım