Kızlar merhaba ben tüp bebek surecindeydim 9 yumurta toplandı 6 tane dollendi 4 tanesi döndürüldü pcos olduğum için Nisan ayının regilinda gideceğim transfer için sizce 4 tane iyimi insanlah tutar daha 20 yaşindayim tedirginim sitres olmamaya çalışıyorum amh da yüksek cıkmış 7.59 ne yapmalıyım acaba😶