Kızlar 21 haftalık hamileyim zor geçiyor gerçekten özellikle yemekler rahatsız ediyor sindiremiyorum sanki az yememe rağmen yemekten sonra midem şişiyor nefes alamıyorum göğsüm sıkışıyor özellikle gece oluyor bir hafta önce ishaldim iyileştim şimdi tekrar çok kötü bunlar biraz hassas kusura bakmayın ama bunları yaşayan var mı bu aylarda normal mi