Kızlar ben ağır pcosum femera klomen işe yaramadı bir kaç kezde c life kullanmıştım o da işe yaramadı devamlı olarak inositol ve vitamin takviyesi kullanıyorum nisanda aşılamaya başlıyacağız ama ben öncesinde birde hayıt çayı denemeyi planlıyorum ama hormonlarımı bozar diyede korkuyorum bilgisi olanlar yazabilir mi