Yumurtlama en yüksek günüm 25 şubattı ve o günler değerlendirildi o günden sonra benim adet belirtilerim olmaya başladı fazlasıyla göğüslerimin üstüne yatamıyorum belim sırtım kasıklarım da sancı oluyordu hep şuan adetime 4 gün var az önce test yaptım negatif çok ümitlenmiştim bu sefer sizlerde böyle yaşadınız mı acaba