biranneadayii
Merhaba kızlar bugünn yakacık doğm hastanesine gittiim 2li test içinn berbatt biyer asla ve asla tavisye etmiyoruum sakın gitmeyinn ben normalde hisarhospitale gidiyorum 2li tarama 800 tl oollduğu için vermek istemddm maltepeye de yakın dye yakacğa gittiimm eğer işinz falan düşer se kesnlkle gitmeyinn zeynepkamile de gitmşştmm begenmemştm ama yakacğn yannda biraz ollsunn iyidir bilginize🙏