Arkadaşlar haftaya doğuma giricem sezeryan dün boğaz ağrısı başladı bugün yutkunmasam bile boğazlarım çok acıyo hemen iyileşmem lazım bu şekilde doğuma giren oldu mu anestezi için veya bebeğime bulaşır diye çok korkuyorum neler yapabilirim geçmesi için hemen eşimde öksürüyor bi yandan ona da sinir oluyorum ondan bulaşmıştır bebeğime geçmesin de en önemlisi böyle bi durum yaşayan oldu mu