Busra16 Kordon dolanması tek başına bir sezeryan sebebi değil diye biliyorum.Çünkü aynı haftada benim bebeğimin de boynuna kordon dolanmıştı çok araştırdım aynı zamanda 2 doktora sordum ikisi de aynı şeyi söyledi.39+3 te normal Doğumla aldım kucağıma Elhamdülillah.Yine de siz bilirsiniz tabiiki hayırlısıyla kucağınıza alın😌 Önemli olan o