Kızlar selam ❤️ Ben bir kere aşılama yaptırdım ama tutmadı. Şimdi 2. Aşılamayı düşünüyoruz eşim ve bende bir sorun yok eşimin ileri hareketli spermi biraz düşük sadece.Ama dr.ler bi sorun oluşturmaz diyorlar . Onun dışında hiç bir sorun yok. Bütün değerlerime baktırdım. Amh değeride dahil. Sizce bu sefer tutma olasılığı var mı genelde 2. Aşılama tutuyo diyorlar çünkü. 1. Aşılamamı haziranda yaptırmıştım. Şimdi yaptırırsam diğer ay yaptırmayı düşünüyorum