İki kere uzun süreli şiddetli kasılmayla muayeneye girdim sıfır açıklık gözüküyor, squat egzersiz yürüyüş her gün yapıyorum. Hurma ananas yiyorum ahududu yaprağı çayı içiyorum. Artık tedirgin olup üzülmeye başladım açılma olmaması endişelendiriyor, 1 cm bile dese rahatlayacağım. Doğumdan ne kadar önce açılmanız olmuştu kızlar lütfen yazar mısınız?