Hdyhdy tam hatırlamıyorum ilk 1 hafta biraz ağrım oldu tabi sonra iyiydim arada oluyordu sonra dikisim çok ağrıdı 1 aylık olmuştum doktora gittim söyledim iyi dedi ama çok ağrıyor dedim bana tek dediği muhtemelen ağır iş yaptın ondan ağrıyor vücudun dedi ama dikiş yerin iyi dedi bende evi felan süpürdü sildim dedi hayır sen yeni dogum yaptın ev felan süpürmek yok dedi bende tmm dedim iyise kendimi iyi hissedene kadar bi süre temizlik yapmadim kendimi yoracak iş yapmadim çok şükür ağrım sızım hemen geçti bide ben bu sezeryandan 7 ay sonra tekrar hamile kaldim çok şükür ağrısının geçmesini istiyorsan bi süre kendini yoracak iş yapmiyacaksin suan bayramdan önce dogumjk var yaklaşık 2 aya yakındır ev supurup silmiyorum belim ağrıyor eşim yardım ediyor dogumdan sonrada bi süre yapmam dikislerim hemen toparlanmasi için