Kızlar 39.haftadayız ara ara sadece yalancı sancıların oluyordu devlette acılde yattığım zaman Benım sancılarım çıkıyor özel takıplıyım ama özelde böyle çıkmıyor neyse Belkı sancım gerçekten yoktur asıl sorum şu açılmam hala yok doğum yapacak kadar kuvvetlı sancılarım da yok çocuğun kafası kanalda bıle degıl 41 haftaya kadar beklemek normalmı ? Ben emın olamıyorum doktora da sınır olduğum ıcın odadan çıkmak ıstedım hemen soru da soramadım ama ınternete felan sorduğum zaman rısklı olabıldıgı yazıyor anlamadım