1 haftaya ağrın sızın kalmaz sanırım ilaç verdilermi düzenli kullan ve yara bakımını düzenli yapmaya çalış 🙏🏻 Kişiden kişiye değişiyor demekki kiminde hemen geçiyormuş acı , teyzemin kızıda sezeryan oldu 1 hafta içinde ağrısı sızısı kalmadı . İnşallah sizinde hemen geçer Rabbim hayırlı evlat nasip etsin analı babalı sağsalim büyütün inşallah🤲🏻🙏🏻🌹