Zeynoaley Merhabalar 25 haftalık gebeyim ve dünden beri göbeğimde aşırı bir kaşıntı oluyor. Gebelik sarılığı olabilir mi Allah korusun korktum biraz başına gelen var mı acaba veya bilgisi olan?
seyma0661 Zeynoaley çatlak başlangıcı olabilir. Nemlendirici sür bol bol ben bu aralar bio oil çatlak yağı kullanıyorum rahatlatıyor Hindistan cevizi yağı, shea yağı da çok iyi
Nilayy95 Zeynoaley bence göbüşünüz çatlıyor 🙈 yinede içinizin rahat etmesi için doktora gidebilirsiniz
Zeynoaley seyma0661 Hindistan cevizi yağı sürüyorum akşam yatmadan önce sürdüm rahatlattı başka bir şey olmasın da
seyma0661 Zeynoaley sanmıyorum ben 28.haftamdan sonra çatlamaya başlamıştım ama o ara kaşınmadım hiç. Son haftalarda kaşınmaya başladı bi tuhaf 😂