Günaydın kızlar düzenli gittigimiz Bi doktor vardı ama oda kartal acıbadem hastanesine geçiyor fıyatları da tuzlu oldu oldugu için acil farklı doktor arayısına girdim.. EBRU ve Nihan hanımı bulduk Saygıda nasıl birileri gidenler var mı ilk dogum olacak normal diye gidip son dk sezeryan olanları duydum hep kafam karıştı..
Birde Vap odalarını kullanan var mı fiyat bilgisi filan verebilecek..