Semakzm_ Kızlar ben 6 haftalık gebeyim bugün kontrolde kalp atışı henüz yok dendi sizce endişe etmelimiyim sabahtan beri çok gerildim endişeleniyorum korkuyorum sizce normal bi durum mu bu arada bu ikinci gebeliğim
Daisy020229 Semakzm_ hiç endişe etmenize gerek yok ben 7. Haftada duyabilmiştim 8 ve 9 a kadar bekleyen var gayet normal stres yapmayın kendinize inince en kısa zamanda güzel haberler alırsınız 🙏🏻🌸
Edizhr Semakzm_ 7 haftalıkken gittim bebeği zor gördü boş gebelik diyordu sonradan kalp atışını falan dinletti Dr sakın ol geç döllenme olabilir 1 hafta bekle tekrar git canım duyarsın bebegide görürsün erken gidince böyle ikilemde kalıyor insan
Tuceoz_3 Semakzm_ Daha çok yeni bu haftalar minicik annesi merak etme haftaya duyarsın Allah’ın izniyle
elanur-ozer Geç dollenmw olabilir. 8 9 haftada duyan çok insan var. Endişelenmeyin Allah’ın izniyle her şey çok güzel olacak
Semakzm_ elanur-ozer Of bilmiyorum ya gerçekten içimde bi sıkıntı oldu sabahtan beri atamıyorum içimden
elanur-ozer Semakzm_ yok yok Allah’a siginin olur öyle sıkıntılar içinizde illa ki. 2 3 haftacik daha sabredin insallah hayırlı haberlerinizi alırız buradan
Semakzm_ Daisy020229 inşallah ya hayırlısıyla bi duysaydım kalp atışını rahatlardım Allah’ın izniyle 🙏
Busranur_mnts Ben de şuan 5+4üm gittiğimde 6+2 olacak inşallah görürüm ben de 🥲🥲 bebek göremezsem de keseyi görürüm 1 2 hafta daha çağırıyorlar görmezlerse sen de en kısa zamanda görürsün inşallah
anneolmakneguzel_ Semakzm_ 6.hafta da gittim ne bebek ne de kalp vardı. 8.hafta da ikisinide gordum aslında erken gitmek yasaklanmalı, hollanda da 10.haftaya kadar gidemiyorsunuz bazen, endişelenmeyin her bebek kendime göre buyuyor
Asyam4316 Semakzm_ banada öyle dediler hatta kürtaja alıcaz kalp atışı yok kese seklın duzensız dedi doktor üstüne basa basa kürtaj yapcam dedi ıyıkıde ona onanıp çocuğumu aldırmadım 3 gün sonra başka doktora gıttım kesen ve bebegın sağlıklı dedi hatta kalp atışını duydum 😊
Annemidedinsen Semakzm_ normal canım belki br gün sonra gitsem duyarsın bazende 7-8 haftalarda değişiyor korkma