Ben kanal tedavisi yaptırdım. Kadın doğum doktorum röntgene bile izin verdi ama diş hekimim “röntgene gerek yok, sadece sinirleri alıp üstünü geçici dolguyla kapatacağım” dedi. Uyuştururken hamilelere özel adrenalinsiz anestezi kullanıyorlar. Acı çekmek ve enfeksiyon riski bence bebeğe daha zararlı. Bu şekilde canınızı sıkmayın bence doktorunuz izin verdiyse yaptırın 🙏🏼