Kızlar ben. Reglden 6 gün önce erken gebelik testi negatif gördüm regl 2. Gün gecikti yine negatif çıktı regl 6. Gün sonra silik çizgi gördüm kan verdim 28 çıktı doktor 6. Güne göre iyi yükselmiş 2 günde bir takil edelim dedi ama ben yarın gidicem gece gece birden aklıma dış hebelikmi acaba dedim herkesin betası yüksek çıkmış sol kasığımdada kramp oluyo lğtfen cebap verin yarına kadar nasıl dayanıcam 😔