sednc0 Belli ki sizin mideniz açlıktan hiç kasılmamış ondan anlamıyorsunuz bence 😅 Akşamları vs az yersem geceleri mide bulantısı ve mide kramplarıyla uyanıyorum açlıktan. Sonra kendimi zombi gibi mutfağa atıyorum. 😅 Bulantı ve acıdan gözüne uyku girmezken de üşeniyorum diyin bakalım diyebilecek misiniz 😅