Gulcinka öncelikle sağlıkla kucağına almayı nasip etsin Rabbim göstermiyorsa kız derler ama öyle olmuyormuş geçen ağustos da 20 haftalık bebeğimi kaybettim o zamana kadar hiç göstermedi patoloji sonucun da erkek olduğunu öğrendim şimdi 13 haftalık tekrar hamileyim doktorum %70 kız dedi sağlıkla gelsinler inşallah 🤲🏻🥰