Kızlar bugün yeni 38 e girdim , ishal olmuşum bir de miğde bulantım var bebeğim baş aşağı karnım düştü doktor 3-4 güne kanala girer muhtelemen demişti baya aşağı inmiş çünkü alt taraftan baskı ağrı çok oluyor böyle bulantı ağrı vs yaşadıktan sonra ne zaman doğurdunuz acaba , yada yaşayanlar var mı