ArasMom__ nurkarakass evet çok kötü ya boşver ilacı şuurbu var ama anlık rahatlatıyor oda pek fayda etmiyor
ArasMom__ Aylizinannesii evet insan nişey yiyemiyor yakıyor hep bende çok bıktım bazen bebeğim artık gelsin istiyorum kurtulayım diye
ArasMom__ nurkarakass kesinlikle ben üçüncü şişesine geçtim sonra bıraktım yani o kadar kötüydüm ki dayanamadım içiyordum