Bebegim_12 regliniz bittikten sonra bu değer çıktıysa takip edilmedi, korkutmak istemiyorum ama hiç iyi bi senaryo gelmiyor insanın aklına, dış gebelik yaşamış birisi olaraktan, o dönemde aynı odada kaldığım kadın regl oldum zannetmiş, olmuş bitmiş ve bu tarz bi senaryo yaşamış, aslında o gelen regl değilmiş yani, sizin şuanda yaşadığınız belkide kimyasaldır bilmiyorum ama 2 gün sonra kan değerinizin gidişatına baktırmanızda fayda var