Songul2667 Edasude kesinlikle kesinlikle Fakir kaave serisi yıllllardır kullanıyorum aşırı aşırı memnunum çokta güzel köpürtüyor
iskhilal Edasude kesinlikle arzum okka sülalecek ondan kullanıyoruz😄 görümcem kaç tane farklı marka alıp deneyip iade etti ya az köpüklü oluyorlar ya da kahvede yanık tadı oluyor
ss22 Edasude Arzum okka bence çok iyi fiyat olarakta uygun. 2 tane değiştirdim sonunda lezzetli kahve içebiliyorum. Korkmaz kahvekolik ve fakir marka kullandım daha önce memnun kalmadım özellikle Korkmaz’dan hiç memnun kalmadım. Arzum Okka dan okadar memnunum ki işletmeme bile aldım
aysegul-2509 melikedelibas bendede aynısının grundıg markası var mükemmel iyiki almışım.bu makinanın sayesinde eşim bana kahve yapmaya başladı 😅
Edasude melikedelibas aysegul-2509 Sadece türk kahvesi için fiyat çok pahalı sanki başka özellikleride olsa olabilirde varsada bilmiyorum yani aydınlatabilirsinix 🥲
aysegul-2509 Edasude hmmm o zaman mesela arzum yada karaca nın tekli makinalarına bakabilirsin memnun olanlarda var olmayanlarda var ama ben kullanıpta bilmediğim için iyi veya kötü diyemem.ben karaca istiyordum ilk başta ama eşim aldırmadı almışken iyisine bir kere alınacak sonuçta diye.eee bende fırsat ayağma gelmişken tepmedim 😅
melikedelibas @aysegul-2509 Yani tasarimida cok guzel yakismadigi mutfak yok ve kahveyi cok lezzetli yapiyor ben bagimlisi olarak zevkle iciyorum 🤌🫠
Edasude Arzum okkaya baktım malzemesi çok kalitesizdi, karaca közde ile grundig arasında kaldım arçeliğide çok övüyorlar ama hangi modeli tam anlayamadım birbirine benzer birden fazla model var
Edasude Dilaraklnc3 melikedelibas Evet makine gerçekten güzel ama bu fiyatlara daha çok özellik olması gerekirdi 🙂↕️otomatik philips kahve makinesi tarzında alacağım orta vadade o yüzden türk kahvesi olarak uygun fiyatlı bakıyorum, hazne bende çelik istiyordum ama çelik uygun fiyatlı olanların yorumları iyi değildi plastik olanlarda zararlı madde yok deniyor bilemiyorum çok arada kaldım o yüzden
Pnrshn Dilaraklnc3 bundan hiç memnun değiliz, resmen yarın fincan yapıyor kahveyi biz cezveye ekstra su eklemek zorunda kalıyoruz. Bazen köpüksüz yapıyor 🥹
melikedelibas @Edasude ekstra bir ozelligi yok sadece ayni anda 6 adet kahve cikarabiliyor celik cezve oldugu icinde makinada yikanabiliyor ama ben 5 bin falanken almistim gercekten baya zam gelmis 😏
melikedelibas @Edasude Philips icinde soyle diyebilirim yani ben tam bir kahve bagimlisiyim kahve icmek icin yemek yiyorum desem yeridir 😂 cekirdek kahveyle hazirliyor latteleri mochaları yada sade cekim kahveleri eger cekirdek kahve seviyorsanız alın. Bende nespressonun makinası var fiyat olarak aynılar kapsül kahvenin çekimi ve içimi çok çok daha güzel dusunceniz varsa arastırın lütfen nespressoyuda 🤌🫠
Dilaraklnc3 Pnrshn gerçekten miii ben çok memnunum baya köpüklü yapıyor hatta köpükten içilmiyor bile, servisle görüştünüz mü bazen öyle sorunlar olabiliyor🥹
Edasude Uzun araştırmalar sonucu vardığım sonuç herkes bir markadan memnun😂 arada kalmaya devam ediyorum sldfldkdj