Beybiimom Spinal + epidural = kombine sezaryen olmuştum ben ilk doğumda.Çok konforlu ve bir tık pahalı oluyor.
Tek dezavantajı hastane sürecinde hiç ağrı sızı hissetmediğim için taburcu olurken epidural cıkarıldıgında o acıyla yüzleştim🤣🤣 Eve geçtiğim ilk gün cok zor gelmişti.Şimdi sadece spinal anestezi mi alsam diye düşünmüyor değilim