1devaannesi
Ben istemem. Fotoğrafımın paylaşılmasını sevmiyorum, sosyal medya da kullanmam.
Zaten bi ton erkek vardır listesinde ne gerek var ki.
Canım karıcım diye bisürü övgüler yazarak paylaşsa dahi çok kızarım.
Erkeklerin de çoğu böyle düşünür zaten paylaşmaz, dert etme bence.
Boşluğa düşmüşsün bence sen bi şeylerle uğraş kafan dağılsın ☺️