Dyguackgz Kızlar dün şeker yüklemesi yaptırdım. Ultrasonda hareketliydi baya. Eve geldim dünden beri bir kere hissettim yavaşladı gibi sanki. 26+5teyim. Çok net ve fazla hissediyodum hareketlerini. Şeker yüklemesinden kaynaklı olabilir mi?
nurkarakass Dyguackgz benim de 27. haftada azaldı. diş çektirdiğim için zannedip korkmuştum çünkü antibiyotik kullanmıştım ama doktor kontrolde yeri daralıyor artık hareketleri az ama sert olur demişti. Bir şeyi yoktur allahın izniyle ❤️🩹
cylnmy Dyguackgz sizle aynı durumdayım geçtiğimiz hafta şeker yüklemesi yaptırdım bugun 26+1 im. Hareketleri azaldı 1 haftada. Bugun kontrole gittim iyiydi doktor sorun yok dedi ama geçen hafta ile farklı ya
Dyguackgz nurkarakass inşallah yarında böyle olursa bı kontrol için gideceğim. İnsan alışınca çok hareketli olmasına endişeleniyor ister istemez
nurkarakass Dyguackgz hak veriyorum size 😁 bir ara (5-6 gün önce) korkumdan oturup ağladım. en son Meryem suresi açıp karnımı okşuyordum ki bir anda tekmelendim. annem de bayağı kızdı uyuyan çocuğu niye rahatsız ediyorsun bırakta uyuyarak büyüsün diye 😂😂
Dyguackgz nurkarakass :)) Allah’ım hepimiz için sağlıcakla bebeklerimizi kucaklarımiza almayı nasip etsin inşallah
Dyguackgz cylnmy bugün hareket hissetmeseydim bende gidicektim doktora. Sabahtan çok hareketliydi. Önceden akşamları da çok hissederdim ama 2 gündür hissedemiyorum. Demekki bu haftalarda böyle oluyor baya büyüdüler yerleri daraldı bence