Sevgilimmmmmmm 26+1 haftalığım. İki üç gündür hareketlerinde azalma var. Hissediyorum evet ama eskisi kadar değil. Çok içten hareket ediyor. Arada elimi koyunca hissediyorum. Normal mi ? Ve kasık kemiğimde yürürken sağa sola dönünce ağrı var
Zge12 Sevgilimmmmmmm bu haftalarda hareketleri düzensiz olabiliyor canım bazen kendimizi yorduğumuzdada hissedemiyoruz. Uyuyorda olabilir tatlı bişeyler yiyip soluna yatmayı denedin mi
Sevgilimmmmmmm Zge12 ya şöyle söyleyeyim hareket var şuan bile var ama iki gün önceki gibi değil. Elimi koyunca hissederdim. Şimdi çok içten kıpırtılar hissediyorum
Sipse10 Sevgilimmmmmmm arkadaşımın tam bu haftalarda bebek hareketi azaldı doktora gitmişti o da normal 28. Haftaya kadar bu şekilde olması genelde uyurlarmış bu haftalarda.
Husna_2021 Sevgilimmmmmmm bu haftalarda genelde bende az oluyor diye biliyorum az da olsa hareket varsa korkma ilerleyen haftalarda daha belirgin şekilde hareket ediyorlar kontrollerine düzenli gidiyorsan bir sıkıntı yoktur Allahın izniyle
melike1-2 @Sevgilimmmmmmm pozisyonundan kaynaklı olabilir benimki de 26+5 bazen çok sert hissediyorum hareketlerini bazen minik minik hareket varsa korkmana gerek yok bence