Kızlar çok şükür kızımı kucağıma normal yolla doğurdum. Artık bende elendim bugün 4:29 da kucağıma aldım 🫠 şuan kucağımda uyuyor çook güzel bi his Rabbim sizlere de bir avazda doğurmayı nasip etsin🌸 Sancı biraz zorladı ama doğumhanede 3-4 ıkınmayla kızımı kolayca kucağıma aldım merak ettiklerinizi sorabilirsiniz 🤗