Ftmnnr ayferkarasu orda doktoru zor buluyorsun ama şey var yaşam Kemal diye bı doktor var ben başka bir mevzudan gitmiştim aslında iyi bir adam ama ben gündüz gitmiştim vardı oyleden sonra asistanlar vardı ztn herkes de bu adamdan çok memnun giderseniz bu adama gidin derim
Blzlg ayferkarasu ben kadın doğuma gittim. Doktor doğuma gitmişti başka doktora yönlendirdiler. Onun da öğrencisi baktı bana sanırım 2dklık bir muayene süremiz oldu. İyi bebekler diyip geçiştirdi bilgi de vermedi. Şahsen benim oturduğum yere çok uzak sadece deneyimlemek istemiştim ama memnun kalmadım
Gulben45 Bı defa gittim sadece doktorlar yerinde yok stajyer asistan muayene ediyor bidaha gitmedim cigli araştırmaya gidiyorum
ayferkarasu Ftmnnr Ay evet bende yaşam beyi biliyorum gerçekten sayfasından takip ediyorum çok memnunlar ama 2 gidişimde de ona denk gelemedim inşallah bu sefer denk gelirim🥹
Siibell Randevuları saat 10.30 dam sonra alın sabah asistanlar oluyor doktorlar serviste olduğu için bende önceden doktorumu çok yakalayamıyordum güven hocaya gidiyorum artık 10.30 dan sonra alıyorum hep yakalıyorum sabah serviste olduğunu söyledi