bereninannesi__ Çok kararsızım bu konuda. Girse bile her şeyi görecek konumda olmasını istemem zaten de yine emin olamıyorum sizler nasıl düşünüyorsunuz?
Newbaby66 bereninannesi__ ben istiyorum girmesini eşimde istiyor girmek sonuçta hayatta bir kere olan birşey çocuğunun nasıl doğduğuna şahit olacak. Zaten herşeyi görmücekki sizin tarafınızda olacak öbür tarafa geçmicek doktorun olduğu yere.
Pnrshn bereninannesi__ benimki mutlaka girecek yabancı ülkedeyim. Başından beri farklı bir ihtimal konuşulmadı. Çocuk ortak yapılıyor her anında eşin de olması gerekiyor bence. Onca sancıyı tek başıma çekemem birlikte doğuracağız 😂😂
Nazlimom bereninannesi__ girmeli tabikide benim doğum covid zamanına gelmişti eşimi almamışlardı çok üzülmüştüm, bebeğin o ilk doğduğu anı hiç bişeye değişmem eşinizde tatmalı o duyguyu
KLORAKHANIM bereninannesi__ aile dinamikleriniz kuvvetliyse girebilir ya da çok hassas biri degilse de girebilir, aslında bu tercihi eşinize bütün olası durumları anlattıktan tercihini sorarsanız daha net karsr verebilir ☺️ mesela ben eşimin girmesini istemem
Newbaby66 Kardelen_nur devlette muayeneye falan sokmuyorlarmış öyle duydum doğuma da belki öyledir ama özeller izin veriyor
DENIZ_55 bereninannesi__ ben istemem eşimde istemez çünkü eşim dayanamaz ben evde az ağrım olsa eşim panik yapıyor ordada panik yapar artık oradaki hemşire doktor kimnen ugrasacagini şaşırır ben istemiyorum girmesini oda zaten istemiyor 😊kaldırabilecek olan girmeli yoksa sıkıntı olur