Bende 36. Haftaya girdim. Sol kasığımda inanılmaz ağrı ve çekilme var, nefes problemim o kadar arttıki atak geçirdiğimi düşünüyorum bazen, mide yanmalarım arttı, ayaklarım inanılmaz şişti 3 numara büyük ayakkabı bile olmuyor ve ilk haftalardakinden daha sık idrara çıkıyorum :) gerçekten bu vakitler gebeliğin en zor vakitleriymiş. Hastane çantam henüz hazır değil bu beni biraz huzursuz ediyo. Allah vaktinde ve sağlıklı bir şekilde kucağımıza almayı nasip etsin inşallah ♥️🤲