Gly_4242 2 kızım var 5 yaş ve 9 aylıklar şimdi hamileyim 6 aylık erkek olacak kızların ismini ben koydum bunu eşime bıraktım babasının adını koymak istiyor ☺️ saygı duyuyorum ama yanına 2. İsim düşünüyorum fikirlerinize açığım 😀 kayınbabamın adı İHSAN
arinmommy İhsan bence güzel bir isim değil ama saygı duyuyorum tabiki. Bebeklere anne babaların isimlerini vermek doğru gelmiyor
Bglmmrn Meyra19 ben hiç çevremde yok sadece eşimin adı ihsan aklıma bianda ali gelince hoşuma gitti 🫠
tazeanne23 Karan İhsan uyumlu olur ikiside “an” la bitiyor.. diğer önerebileceklerim İhsan Aras İhsan Uraz İhsan Emir İhsan Kaan
tazeanne23 Gly_4242 aa benim kızımın adı da Neva🥹🌸 mesela ben bir oğlum olursa Uraz düşünüyorum anlamları yakın🙈