Merhaba arkadaşlar lütfen bu durumu yaşayan varsa beni bir aydınlatasın ben doğum yaptım iki yaşında oglum var ve doğumdan sonra adet düzensizlği yaşıyorum arada 10 gün gecikme oynuyor ve adet oluncada üç gün oluyorum çok az oluyorum ve şiddetli agrım oluyor ilk gün normal mi 😭 ben almanyada yaşıyorum burdaki doktora gidiyorum birşey yok diyip eve gönderiyor beni türkiyeye kontrole gelmelimiyim biri beni aydınlatsın yoksa kahrımdan ölecem lütfen biri beni aydınlatsın bişey desin 😭😭😭😭