Busranur_mnts ben 2 defa gebelik gecirdm hep adet oldktan iki gn sonra hamile kaldm yine adet oldm 3 gndür temizm ve koku hassasiyetm var bu yüzden yaptm testide ikinci gebeliğimdeki bebeğimi kaybettm malesef 2 ay bakabildm oğluma ve benmle beraber bi cok kişi hamileydi ve doğurdular bebek görmek istemiyoryz acıkcası cnmz cok yandığı icin ama kendi cocgmz olursa bi nebze içmz soğur belki dedk yerini tutmaz tabi ama