Kızlar 8+6 dayım zaten normalde de bel ağrısı yaşayan biriydim gebelikten beri inanılmaz ağrıları. Var ayakta bile duramıyorum skolyozum olduğu için ağrılar daha şiddetli bende sağa ve sola dönerek belimi kütletiyorum anca öyle rahatlıyorum yapmam zararlı mı acaba hep yaptığımda korkuyorum ama diğer türlü dayanamıyorum da