Kızlar kesem gözüktü 🙈🙈 başka bir doktora gittim o gördü şükürler olsun yalnız çok küçük, ama kanamadan dolayı yerleşmede olabilir düşük tehdide olabilir 2 gün yatıralım dedi, ben eve geldim yatırıyorum kalkmayacağım bir süre. Karın ağrın ve nefes darlığın olursa gel hemen dedi. Sizlerinde aklında bulunsun. Yorumlarınızdan ve desteğinizden ötürü Allah razı olsun 🤲🏻🤲🏻🤲🏻 Hepimize sağlıklı gebelikler diliyorum. Hoşçakalın 🤗🤗