Gizmmis Kızlar sizce var mı regl ye 3 gün var ama her ayda 3-4 gün gecikir resmi yakınlaştırıp bakarmısınız incecik pembe bi çizgi olmuştu ilk 2 dk da
Nurellaaaaaaa1212 Gizmmis evet benimde 6 gğn kala böyleydi suan cok net gözüküyor çizgim. Yarın tekrarla canım var
Gizmmis yesildeniz_ valla bende devamı gelmeyecek gbi düşünüyorum biraz araştırdım bu testte yalancı pozitif çok veriyormuş
Kelebekkkk34 Nurellaaaaaaa1212 ya benim pcos olduğu için ovulasyon testi saçma sapan bir hal aldı 😂 ondan anlamadım ama baya bel ağrım var ara sırada yumurtalıklarıma sancı girer gibi oluyor. Bat 13 ne zaman yapsam acaba gebelik testini
Gizmmis Minik_04 inşallah eğer doğruysa oğluma da şubat ayında hamile kalmıştım yine aynı olacak ☺️ aslında bu durumu manifestlemiştim 🙈