Kizlar univeriste Hastanesi’nde kürtaj oldum 5 ay önce.Kurtajdan 2 ay sonra sorunsuz bir şekilde regl oldum ve hala sıkıntı yaşamadım.Dr beni kontrole cagirmadi ve bende regl olunca sorun yoktur diye gitmedim.Bu zamana kadar parça kalma vs olsaydı illa vücudum bunu belli ederdi dimi ? Yorumlarınızı bekliyorum.