Zumra-nur46p Kızlar reglim 7 gün gecikti test yaptim laboquick markası Trendyoldan 10 lu almıştım negatif çıkıyor ve kırmızı yatay çizgi çıkıyor
dygsss Zumra-nur46p 7 gün geçtiyse yani kesin pozitif çıkması lazım gebelik varsa kan verebilirsiniz çıkar