İçimde tarifsiz heyecan, mutluluk, korku… Gebelik şekerim sınırdaydı ama doktor çok rahat davranıyor bende ona güvenip rahat davranıyorum her şey yolunda ama insallah kızım dünyayla tanışınca zorlanmaz 🥺 39+3 ile perşembe sabahı sezeryan olacağız. Allah hepimize pozitif doğum hikayeleri yazmak nasip etsin 🩷
