28+2 haftalığız
Dün kontrolde doktorum bebek aşağıda, pozisyon almış ağrıların olabilir dedi, evet tam da gösterdiği yerde ağrım oluyor zaten. Vajinamda hissediyorum bazen hop diye çıkacak gibi oluyor.
Ağrı olunca yatıp dinlen geçer dedi ama tatmin olamadım bu cevaptan. Hatta bir kere daha gitmeyi düşünüyorum.
Böyle bir şeyle karşılaşan oldu mu?
Bebeği vajinada hisseden var mı?
İğne batıyor gibi hissediyorum bazen 😑