Kızlar doğum yapalı 15 ay oldu normal doğum yaptım ama ben hala adet görmedim şöyle ki bir kaç gün önce hafif pembe lekeli sulu akıntı geldi bir kaç defa şuan şeffaf a döndü neden olabilir adet mi olacağım başka bir durum mu anlayamadim ilk fırsatta doktora gideceğim fakat önce bir danışmak istedim tecrübesi olanlar yazabiilir mi