Ceku256 Htc2725- bende aşırı derece sızlama vardı ama sızının yanında tatlı bi kaşıntı vardı. Dokunamıyordum iç çamaşırı bile yakıyordu canımı göğüs ucu bandıyla kapatmıştım bir yere sürtmesinler canım acımasın diye
Egy Zumra-nur46p o markanın gebelik testine güvenmeyiniz. Kanda beta hcg 122 çıktığında bile iki çizgi yoktu. Ovülasyon testi güvenilir fakat gebelik testi için aynı şeyi söyleyemeyeceğim.
Meral_63 Zumra-nur46p regilime 3 gün kala yaptım ben çok şükür şimdilik 7 haftalık hamileyim 🫣 test yaptım çizgide belirgin oldu kadın doğuma da gittim kişiden kişiye değişir yani
iremilerigiden Kızlar yorgunluk sağ kasık ağrısı sol göğüs ağrısı ve kahverengi lekelenme gebelik belirtisi olabilir mi ovulasyonlarım baya koyu çıkıyor
Asdfghk Egy prodictor var bende de, bat 12 gün içinde yapsam cıkarmı yoksa yarn sabah mı yapım tek testim kaldı🙁
Egy Asdfghk Asdfghk elinizdeki erken gebelik testiyse bence yarın sabah ilk idrarla yapın. İnşallah çift çizgi çıkar
Devran 16+6 günlüğüm ilk baş dokunamıyodum bile duşta kese bile yapılamayacak derecede ağrıyodu şimdide ağrı geçti kaşınma koparır derecede kaşınma başladı