123anne evet saglikli beslenmeye calisoyorum diyet demeyelim de. Daha cok ev yemegi, sabah guzel yumurta, kasar biber salatalik gibi kahvalti. Ekmek olarak beyazdan uzak duruyorum kepek tam bugday gibi. Yagli seylerden de uzak durdugumda sekerim 140 in ustune cikmiyor sukur. arada kacamak yaptigim gunler oluyor onda da tarcinli suyla cikmasini engelliyorum