Busranur_mnts Nartanemmm aynıyız seninle benim de çarşamba 6+2 olacak o zaman gidicem inşallah duyarız
LadyOfTheScribes Nuruzunn benim de 6 şubattı, şu an sadece test yaptım, pozitif çıktı. Bakalım ben de yarın sabah kan vericem 😌
Ozgekiz Busradoga 6+4 te gittim, duyduk ama geç döllenme deyip 5+5 e çekti. Yani bu durumda 5+5te duymuş olduk 🤲🏻