Nuruzunn ben çok erken öğrendim bence geç döllenme diye düşünüyorum değer düşük ama ilk öğrendiğim değer 48 di gebelik testinde silik çizgi çıktı ve 4 kat artıp 193 olması benim için iyiye işaret yükseliyor olması önemli ben regl gecikmesini yeni yaşıyorum regl gecikmesinden önceki değerler bunlar